Veelgestelde vragen

Welkom op de klantenservicepagina van Keuzegeschenken. Wij hebben ervaren dat er veel dezelfde vragen worden gesteld. Die vragen en de antwoorden daarop zijn hieronder uitgeschreven. Staat uw vraag hier niet bij? Neem gerust contact met ons op.

Wat moet ik doen met de Keuzegeschenken-waardebon die ik heb ontvangen?

Keuzegeschenken verzorgt dit jaar het kerstgeschenk voor u en uw collega's. U heeft daarom een waardebon ontvangen met een gebruikersnaam en een wachtwoord. Hiermee kunt u inloggen in de online Keuzegeschenkenwinkel die wij speciaal voor uw werkgever hebben gemaakt.
In de online Keuzegeschenkenwinkel kunt u zelf een kerstgeschenk uitzoeken; u bepaalt dit jaar dus zelf wat u als kerstgeschenk ontvangt!
Let op: de gebruikersnaam en het wachtwoord hebben een beperkte geldigheid!

Ik heb een Keuzegeschenken-waardebon van mijn werkgever ontvangen, maar de bestelperiode is verstreken.

Keuzegeschenken heeft in overleg met uw werkgever een bepaalde geldigheid toegekend aan de inlogcode die op uw kaart staat. Helaas is het na deze datum niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben, dan kunt u zich wenden tot uw werkgever.

Hoe werkt Keuzegeschenken?

In de online Keuzegeschenkenwinkel vindt u een mix van luxe, trendy en sportieve geschenken, huishoudelijke artikelen, cadeautjes met een boodschap, belevenissen, traditionele pakketten en wijnen. U kunt zelf beslissen welk cadeau u dit jaar als kerstgeschenk wilt ontvangen. U kunt in de online Keuzegeschenkenwinkel, bij "assortiment", rustig rondkijken en uiteindelijk uw keuze maken.

Wat is een klavertje?

Uw werkgever heeft dit jaar gekozen voor het Keuzegeschenken-concept. Het budget is door Keuzegeschenken omgezet in klavertjes. Hiermee kunnen u en uw collega's gaan winkelen in de webwinkel.

Hoe werkt de aflevering?

Uw bestelling wordt in principe binnen 5 werkdagen op het opgegeven adres aangeboden via PostNL. In drukkere perioden kan de levering enkele dagen langer duren. Indien PostNL het geschenk niet kan aanbieden bij de geschenkgerechtigde zal PostNL een bericht achterlaten waarna de bestelling kan worden opgehaald bij het dichtstbijzijnde postkantoor. De bestelling blijft 3 weken op het postkantoor; daarna zal deze naar ons worden teruggestuurd.

Hoe werkt de verzending?

Uw bestelling wordt verpakt in een doos of envelop en wordt voorzien van een adressticker met het door u opgegeven adres. Vervolgens wordt de bestelling meegegeven aan PostNL. Zij verwerken het pakket en leveren deze doorgaans de volgende dag bij u af.

Wat is de levertijd van een bestelling?

Doorgaans wordt een bestelling binnen 5 afgeleverd op het door u aangegeven adres. De maanden december en januari zijn echter zeer drukke maanden, zowel voor ons als voor PostNL, en het kan dan ook voorkomen dat de aflevering gedurende deze maanden langer op zich laat wachten.

Hoe lang blijft een bestelling op het postkantoor liggen?

De termijn waarbinnen u het pakket op het postkantoor kunt afhalen is 3 weken. Na die periode komt het pakket naar ons retour.

Mijn bestelling is retour naar jullie.

Wij zullen contact opnemen met de geadresseerde en we proberen de reden dat het pakket retour is gekomen te achterhalen. Indien mogelijk zal de bestelling opnieuw worden verstuurd.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

De makkelijkste manier om uw orderstatus te achterhalen is door naar Keuzegeschenken.nl te gaan en opnieuw in te loggen. Indien u een bestelling heeft geplaatst ziet u hier een overzicht met uw bestelde artikelen. Is de bestelling minder dan 5 dagen geleden geplaatst? Wacht dan alstublieft een paar dagen (maar geen maanden). Is de bestelling 5 dagen of langer geleden geplaatst? Neemt u dan alstublieft contact op met onze helpdesk: info@vankeulengeschenken.nl. Wij gaan dan uitzoeken wat er aan de hand is.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.

Als u een ander cadeau heeft ontvangen dan u volgens uw orderbevestiging heeft besteld dan kunt u dit aan ons kenbaar maken. Dit moet binnen 5 werkdagen na ontvangst en kan door een e-mail te sturen naar info@vankeulengeschenken.nl en hierin aan te geven wat er niet klopt aan uw bestelling. Wij zullen dan contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Mijn cadeau is beschadigd/incompleet aangekomen.

Als uw cadeau is beschadigd dient u dit binnen 5 werkdagen na ontvangst bij ons aan te geven. Dat kan door een e-mail te sturen naar info@vankeulengeschenken.nl en hierin aan te geven wat het probleem is. Indien mogelijk ontvangen we graag een foto; dat bespoedigt het proces aanzienlijk. Wij zullen dan contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Mijn cadeau is kapot.

Als het door u ontvangen cadeau stuk gaat binnen de garantieperiode kunt u een beroep doen op Keuzegeschenken. U doet dit door een e-mail te sturen naar info@vankeulengeschenken.nl en hierin aan te geven wat het probleem is. Indien mogelijk ontvangen we graag een foto; dat bespoedigt het proces aanzienlijk. Wij zullen dan contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Wat is mijn garantiebewijs?

Na het afronden van uw bestelling heeft u een bestelbevestiging in uw e-mailbox ontvangen. Dit is tevens het garantiebewijs, dus wij adviseren u deze goed te bewaren. Op al de producten is de wettelijke garantieperiode van toepassing. Wij hebben echter ook producten in het assortiment waar 3, 5 of zelfs 25 jaar garantie op wordt gegeven. Deze garantie loopt dan via de fabrikant van het product.

Kan ik mijn cadeau ruilen?

Wanneer uw cadeau nog ongebruikt is, is het mogelijk om deze te ruilen. De kosten voor het ruilen (2 x opsturen van het product) komen voor rekening van de besteller. Dit is omdat u tijdens het bestelproces bewust heeft gekozen voor een bepaald artikel.

Ik moet mijn persoonsgegevens opgeven tijdens het bestellen. Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Om uw bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij naast uw naam, adres, postcode en plaats ook nog andere gegevens van u nodig. Keuzegeschenken respecteert de Wet Bescherming Persoonsgegevens en handelt hier ook naar. Wij gebruiken uw gegevens alleen voor het verwerken van uw order en om u te informeren over uw order. Wij versturen geen spam en verkopen uw gegevens niet aan derden.

Ik krijg een melding over cookies, maar wat zijn dat?

Om een bestelling goed te kunnen verwerken werkt Keuzegeschenken met zogenaamde cookies. Cookies zijn zeer kleine bestandjes die wij op uw PC/laptop plaatsen. Deze bestandjes helpen ons te onthouden welke Keuzegeschenken u heeft geselecteerd indien u na een eerste selectie besluit nog verder rond te kijken in de webwinkel in plaats van direct de bestelling te plaatsen.
Cookies kunnen uw PC/laptop op geen enkele manier schaden en Keuzegeschenken gebruikt de cookies enkel en alleen om het bestelproces optimaal te laten verlopen. Mocht u meer willen weten over cookies, ga dan in uw browser naar het menu Help/Opties en zoek vervolgens op 'cookies'.

Ik kreeg een foutmelding tijdens het winkelen.

Tijdens het winkelen spelen zich op de achtergrond allerlei processen af die het winkelen in goede banen leiden. Het kan soms voorkomen dat deze processen het winkelen verstoren en u een foutmelding te zien krijgt. Wij verzoeken u in voorkomend geval de bestelling op een later moment alsnog te plaatsen. Mocht u moeilijkheden blijven ondervinden bij het winkelen, dan zou het kunnen dat het ligt aan de instellingen op uw PC/laptop. In dat geval is het wellicht een oplossing om de bestelling op een andere computer te plaatsen.